Известие

Collapse
No announcement yet.

Монтаж на Би-ксенон - проблем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Кабелите които идват от динамото се качват на букса зад акумулатора (на 2.4/ 136 и 175кс съм виждал). Можеш от "възбудителния" да вземеш един + за едно(две) реленце, а на силовите му да вържеш ксеноните през бушон от акумулатора. Не съм мерил обаче на контакт дали веднага подава въпросния +, ако е със закъснение ще стане схемата.Така би трябвало като запалиш след няколко секунди когато се включи + за възбудителната намотка на динамото да сработи релето и да ти включи всеноните без значение от положението на ръчката за къси/дълги. Следователно кабелите във фара за късите ще останат свободни, но те така или иначе не се следят от компютъра.
    Готово реле нямам, а и не съм слагал защото нямам време за подобни занимания. Скоро ще кича лупи и тогава ще подредя нещата.
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
      Кабелите които идват от динамото се качват на букса зад акумулатора (на 2.4/ 136 и 175кс съм виждал). Можеш от "възбудителния" да вземеш един + за едно(две) реленце, а на силовите му да вържеш ксеноните през бушон от акумулатора. Не съм мерил обаче на контакт дали веднага подава въпросния +, ако е със закъснение ще стане схемата.Така би трябвало като запалиш след няколко секунди когато се включи + за възбудителната намотка на динамото да сработи релето и да ти включи всеноните без значение от положението на ръчката за къси/дълги. Следователно кабелите във фара за късите ще останат свободни, но те така или иначе не се следят от компютъра.
      Готово реле нямам, а и не съм слагал защото нямам време за подобни занимания. Скоро ще кича лупи и тогава ще подредя нещата.
      .

      Плюса там на контакт идва през съпротивление или лампа. После идва плюс, като заработи динамото от трите малки диода. Много лошо решение е от там да се взима ток за каквото и да било. Проблемът сум го решил с едно реле за време, което закъснява включването на фаровете с 15 секунди. При мене имам ЛЕД светлини, но пак имам такова реле. При ксенон то просто е задължително.
      Last edited by mordohy; d.m.y г., 23:12.
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от twisterbgr Покажи съобщение
        Колега mirchozo, би ли постнал някой линк (може на лично) на някое фабрично реле за напрежение, че на мен само самоделки ми излизат. Пък това си е по-добрия вариант, отколкото да броиш секунди и да бързаш да запалиш.
        Другото, което съм чувал е, че може да се вземе ток след алтернатора от +12, която подава ток след запалване, ама като знам къде е заврян алтернатора (предполагам че има букса на по-достъпно място). И като цяло как е най-добре да се реализира цялата схема (реле време(напрежение)-реле габарити/къси), че с моите ел-технически познания, единственото което ми идва на акъла е преди всеки от фаровете, ама сигурно има и по-интелигентен начин - може би след ръчката (което ще намали с 50% броя на релетата)?
        Самоделка или не, важно е работа да върши:
        http://www.xcarlink.bg/DRL-Modul-za-...tlini-HIDBG-01


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment

        Working...
        X